Recomand

vineri, 25 noiembrie 2011

Ce conteaza.


- Pffff, eu nu stiu cum sa ma mai descurc in oceanul asta!
- Care ocean? Eu nu vad nici un ocean... intreba Curiosity
- Cum nu vezi? E peste tot! Informatii, informatii, informatii. Fiecare se inghesuie sa iti vanda cate ceva. Si daca nu incearca sa vanda, vor sa cumpere. Sincer iti spun, eu nu mai stiu incotro...ce ar trebui sa iau si ce ar trebui sa las?
- Aaaaaaa, asta e foarte simplu. De ce nu ai zis asta de la inceput?
- Sa nu-mi spui ca tu stii...mie mi se pare foarte complicat...
- Desigur ca stiu. Doar nu crezi ca umblu prin lume aiurea. Daca am invatat ceva din peregrinarile mele de pana acum este ca intotdeauna trebuie sa alegi ceea ce conteaza pentru tine. Atat si nimic mai mult. Cand incetezi sa vanezi lucrurile gresite, le dai lucrurilor bune o sansa sa te prinda.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu