Recomand

vineri, 11 noiembrie 2011

Dreams really DO come true.


- Alo! spuse prietena lui Curiosity.
- Alo da! se auzi la celalalt capat al firului.
- Prietene, tu ai vazut ce imbulzeala a fost joi seara la magazinul de telefoane?
- Da da, stiu! Am fost acolo, puteam eu sa lipsesc? Am crezut ca se dadea ceva gratis... a raspuns el ganditor.
- Hai ca esti culmea! Doar stii ca nimic de calitate nu e gratis in lumea asta.
- Eu zic ca lucrurile cele mai frumoase sunt gratis. Si cu ele ramai pana la urma: un rasarit, o floare, o ploaie de vara...un...
- Aici nu te contrazic, insa uneori sunt utile si lucrurile astea... materiale. Pana la urma toate trec. Si, daca te poti bucura de ele, neuitand sa fii Om, nu vad de ce nu ai face-o? Sa te bucuri e cuvantul cheie!
- Stii ce sunt eu curios? Ce are in plus aparatul asta? Adica, ce il face asa special?
- Cum, nu stii? E foarte simplu: telefonul asta, asa mic cum il vezi, le-a reamintit oamenilor ca e bine sa visezi. Si, ca daca si lucrezi pentru implinirea lor, visurile chiar Devin realitate! De-asta era asa coada acolo.

***
Curiosity ii multumeste lui Manafu pentru invitatie si a zis ca abia asteapta urmatorul eveniment!:)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu