Recomand

sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Istoria planetei se poate citi in tine.

Afara era frig. In sala se auzea o melodie calda cantata la saxofon. Oamenii faceau schimb de energii. Informatia era peste tot. Insa informatia si cunoasterea nu sunt acelasi lucru.

Curiosity nu putea lipsi. Dupa ce a observat atent tot ce se intampla, s-a gandit sa ii povestesca prietenei lui:
- Situatia este mai grava decat credeam. Probabilitatea ca omenirea sa distruga Pamantul pana in 2050 este de 25%. Si creste. Asta a fost unul dintre lucrurile pe care le-am aflat la cea mai recenta intalnire la care am participat, marturisi Curiosity
- Nu stiu daca sa te cred, vreau mai multe detalii.
- Sigur ca iti pot spune. Si am mai aflat ceva. Insa am nevoie sa imi raspunzi la o intrebare: tu crezi ca exista criza asta globala despre care se tot vorbeste?
- De ce pui intrebari retorice?
- Ca sa verific daca esti atenta. Daca ti-as spune ca stiu care este solutia pentru ea, ce ai zice?
- Hmmm, nu au gasit-o atatea capete luminate (mai mult sau mai putin) care se tot chinuie de ceva timp, si vrei sa cred ca ai aflat-o tu la conferinta?
- Nu cred ca asta e tot, insa ceea ce stiu sigur e ca mi-a dat serios de gandit.
- Hai, nu ma mai tine pe jar! Stiu ca-ti place, dar acum, daca tot m-ai incitat, spune-mi Marele Secret!
- Cum sa-ti explic eu tie ca sa intelegi? Gata, stiu! E dovedit ca orice boala se poate vindeca daca descoperi cauza care a declansat-o si daca restabilesti conditiile propice regenerarii organismului. Corect?
- Corect! Si ce legatura are asta cu discutia noastra? Mai bine nu ma mai duce cu zaharelul si zi-mi odata ce ai aflat! Pana nu-mi pierd rabdarea, te rog.
- Ei bine, s-a discutat acolo, printre altele, despre faptul ca ne aflam azi in situatia asta, din cauza ca echilibrului mediului natural a fost stricat. Pentru ca oamenii cred ca planeta asta le apartine. Si ca resursele sunt nelimitate. Asculta-ma bine, daca nu facem o schimbare cat mai curand, ma tem ca omenirea, asa cum o stim noi acum, nu va mai exista prea mult timp.
- Asa o fi, nu te contrazic... si solutia ar fi?
- Concluzia la care am ajuns eu (si nu sunt singurul) este ca trebuie ca fiecare dintre noi sa devina mai constient. Si toti sa ne concentram eforturile in directia cresterii nivelului de constienta al celorlalti. Apoi, drumul va fi un pic mai usor.
- Adica vrei sa spui ca eu nu sunt constienta? Ma jignesti! Cum altfel as putea vorbi cu tine?
- Uff, cu tine nu se poate, cred ca mai degraba m-ar intelege peretii astia! Eu cred ca tu ai prins ideea, insa bag seama ca vrei sa-mi pui nervii la incercare! Uite ca nu vreau sa-ti ofer satisfactie si sunt calm. Sunt zen. Eu ti-am spus ce am aflat, acum, mingea e in terenul tau. Depinde de tine ce decizi sa faci cu ea.




















































































































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu