Recomand

joi, 3 noiembrie 2011

Curiosity si tehnica


- Promit ca daca ma duci la workshopul asta, o sa-ti povestesc ce am aflat la cel de data trecuta! spuse grabit Curiosity
- Hmmm, nu stiu daca sa te cred, ce garantie am?
- Adica ce vrei sa spui, te-am mintit eu vreodata?
- Pana acum nu. Ok, hai ca-ti dau o sansa, insa trebuie sa ma ajuti sa fac un exercitiu pentru asta, de acord?
- Mai intrebi? Ce trebuie sa facem?
- Sa alegem 3 plugin-uri pe care le-am utiliza pe blogul Dolce Sport (daca ar exista). Trebuie sa tinem seama de publicul tinta si interesele acestuia. Cum ti se pare?
- Floare la ureche! Hai ca-ti fac eu tema si de data asta!

Curiosity incepu sa turuie:

Pai, in primul rand as pune un plugin articole asemanatoare, doar nu crezi ca eu sunt singurul curios de pe planeta asta? Stiu ca sunt unic, insa sunt sigur ca si utilizatorii Dolce Sport vor sa fie la curent cu TOT ce se intampla in lumea sportului. Nu, fotbalul nu este singurul domeniu de interes. Stiu asta din surse sigure, pe care nu ti le voi dezvalui si fii linistit ca nu vei muri de curiozitate! Eu sunt dovada vie!

Apoi, ma gandesc ca ar fi util unul pentru activity feed. Stiu vei spune, ca tot curiozitatea mea e de vina, insa tu nu ai vrea sa stii la ce articole dau like prietenii tai pe un blog? Ei, uite asa si cei de pe Dolce Sport se intreaba: daca Mircea, prietenul meu a citit articolul asta, trebuie sa vad si eu ce-i cu el. Altfel, voi fi total pe dinafara data viitoare cand iesim la o bere si eu o sa dau habarnist din umeri cand se vor dezbate ultimele stiri. Iti spun eu, e foooooarte util un astfel de plugin. Mai discutam noi despre asta si o sa-mi dai dreptate!;)

Si ultimuuuul, care neaparat trebuie sa nu lipseasca este cel pentru Twitter, facebook, G+. Si sper ca la asta nu ma mai intrebi pentru ce foloseste? E de bun simt! La amploarea pe care au luat-o retelele astea sociale (prin intermediul carora ne-am cunoscut si noi, daca mai tii minte), vorba unui prieten: daca nu esti pe twitter, facebook sau G+, nu existi! Hai, hai nu ma lua asa in serios, glumeam! Desigur ca existi, insa cu ajutorul lor poti cunoaste multi oameni interesanti si, daca se intampla sa aveti aceleasi principii, valori si aspiratii, s-ar putea lega chiar o frumoasa prietenie! La fel si cu utilizatorii Dolce Sport! Doar nu crezi ca au numai sport in cap?

- Gataaa, am terminat! Hai ca nu a fost asa de greu, chiar mi-a placut! Hihi, ce ma bucur ca am mai aflat ceva nou astazi! spuse Curiosity frecandu-si bucuros palmele. Cand mergem la workshop-ul ala tehnic? Sunt sigur ca nu stiu tot!
- Stai asa, mai intai trebuie sa aflu daca am fost selectati. Nu te entuziasma prea devreme, ca sa nu fii dezamagit! Uite acum trimit tema si vezi pe unde te mai aventurezi pana una-alta, ca niciodata nu stiu de unde sa te iau.
- Don't worry! Trebuie doar sa te gandesti la mine si eu o sa apar numaidecat!
- Mai bine imi spui si mie despre ce ai invatat data trecuta la workshop, asa ai promis!
- Sigur! Nu am uitat! Stii doar ca eu imi tin mereu promisiunile! Lasa-ma doar putin sa-mi pun in ordine notitele si vei afla! Uffff, am atatea pe cap si nu stiu cum sa-mi mai impart timpul asta! Ma gandesc sa ma mut pe o alta planeta, poate acolo trece timpul altfel...hmmm...insa mai intai trebuie sa ma documentez. Nu vreau sa sar din lac in put si sa nimeresc undeva unde timpul zboara si mai repede decat pe Pamant.

sursa foto


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu