Recomand

duminică, 6 noiembrie 2011

Salveaza timp pentru tine.


- Stai, stai, stai un pic, TREBUIE sa vezi ce am descoperit acum! Hihihi! incepu discutia Curiosity
- De ce oare nu ma mir ca IAR ai descoperit tu ceva? Spune-mi repede ca ma grabesc!
- Numai putin, ce te grabesti asa? Nu stii ca graba strica treaba? Trebuie mai intai sa-ti spun contextul, ca sa intelegi!
- Adica vrei sa spui ca eu sunt mai grea de cap, nu? Recunoaste!
- Offff, cu tine nu se poate! Mai bine taci un pic si asculta-ma, e fooooaaaarte interesant ce am aflat. Apoi iti dau voie sa comentezi, ok?
- Te ascult!

Totul va incepe pe 11.11.'11 si asta va fi doar inceputul. Am descoperit ca pot propune o persoana care eu cred ca are ceva de spus. O persoana pe care unii o invidiaza, altii o admira, insa care nu a renuntat sa continue sa lupte pentru ceva in care crede. O persoana curajoasa. Sunt putini oamenii astia. Dupa cum bine stii si tu, majoritatea persoanelor prefera sa comenteze, sa se planga, sa astepte sa i se dea. Nu vreau sa te plictisesc cu prea multe detalii, asa ca iti explic repede si o sterg.

Gasca Blogal Initiative a avut o idee minunata si datorita parteneriatului cu 11even.ro putem si noi sa ajutam. Stii doar ca mie imi place sa ma implic in lucrurile in care cred. Chiar daca sunt doar un curios. Insa am inima mare!

Poate te intrebi: "ei bine, si ce-i cu asta? Ce o sa invete lumea acolo? Doar nu vor reinventa roata."
Si eu iti raspund ca nu trebuie sa reinventezi roata. Trebuie doar sa lasi lucrurile asa cum sunt, sa curga in ordinea lor naturala. Iar acest eveniment tocmai asta prezinta: firescul din viata fiecarui om, behind the scenes-ul din spatele lui, obstacolele inerente de pe drum si mai ales dovada ca sta in puterea oricui sa le transforme in oportunitati. Din moment ce unii au reusit, sper ca e clar ca oricine o poate face!

Ma crezi sau nu, electrocardiograma, anotimpurile, povestile, toate au ceva in comun. Si asta vei afla acolo. Eu o sa plec acum, mai am o multime de lucruri de descoperit.

foto de aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu